Większości decyzji konsumenckich ludzie nie podejmują racjonalnie. Bardzo często o tym, co włożą do sklepowego koszyka lub z jakich usług skorzystają decyduje wypracowany wizerunek marki. Współczesny przedsiębiorca powinien wiedzieć, że obok dbania o jakość asortymentu i poziom obsługi klienta, powinien zacząć zabiegać przede wszystkim o sympatię i szacunek potencjalnych nabywców. Gadżety reklamowe są jedną z najpopularniejszy i najbardziej skutecznych metod tworzenia więzi na linii firma – klient. Myślisz, że sprawdzą się tylko w przypadku gigantycznych korporacji, które sygnowanymi swoim logo prezentami obdarowywać będą celebrytów i gwiazdy ekranu? Nic bardziej mylnego! Firmowe drobiazgi dla przysłowiowego „Kowalskiego” znaczą bardzo dużo, bo dzięki nim czuje się doceniany i ważny. Istotne jest też, by przygotowane dla szerokiego grona drobiazgi spełniały trzy podstawowe aspekty, które publikujemy dla zainteresowanych tematem.
-
Zadbaj o jakość!
Nic tak nie zirytuje potencjalnego klienta jak wręczony mu reklamowy bubel. Jeżeli już inwestujesz w gadżety reklamowe, rób to z głową. Poszukaj firmy, która w założonym budżecie zamówione długopisy, notesy czy maskotki wykona jak najlepiej. Rozsypujące się w rękach plastikowe przedmioty tylko utrzymają odbiorcę w przekonaniu, że przedsiębiorstwu zależy jedynie na zyskach, a wciśnięcie loga na każdy dostępny centymetr powierzchni ważniejsze jest niż pozytywna konotacja.
-
Rusz głową i wybij się ponad banał!
Kubki reklamowe i długopisy z nazwą marki to praktyczne, ale też oklepane gadżety promujące. By zapaść w pamięć czasem warto pokombinować, a zamiast wysłużonymi już metodami posługiwać się własną kreatywnością. Ciekawym pomysłem jest zamówienie na przykład drobnych słodkości – cukierków, lizaków, ciastek – w firmowych opakowaniach. Być może nie są tak trwałe, jak notes czy kalendarz, jednak bez wątpienia przyjemniejsze.
-
Pomyśl o modelowym kliencie!
Istnieje masa uniwersalnych materiałów promujących, które odpowiednie są zarówno dla małego dziecka, jak i osoby w starszym wieku. Z punktu widzenia konsumenta silniej z marką kojarzyć się będą takie gadżety reklamowe, które choć w małym stopniu nawiązują do zakresu jej działalności. Twoja firma świadczy usługi związane z pielęgnacją i urodą? Postaw na kieszonkowe lusterka i puderniczki. Importujesz najlepsze gatunki kaw z całego świata? W tym przypadku kubek reklamowy sprawdzi się idealnie. Działasz głównie w dziedzinach informatycznych? Zainwestuj w nośniki pamięci, darmowe aplikacje, etui na smartfony.